النا ساداتالنا سادات، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

النا سادات

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

1393/11/7 21:48
نویسنده : بابای النا
751 بازدید
اشتراک گذاری

من شارلی نیستم
من عاشق محمدم
از تروریسم متنفرم

توهین به پیامبران الهی را محکوم میکنم

 

من عاشق محمد (ص) هستم. من از تروریسم متنفرم و توهین به پیامبران الهی را محکوم میکنم.
I love Muhammad PBUH. I hate terrorism. I condemn insulting the holy prophets.


Je adore Muhammad Psl. Je déteste le terrorisme. Je condamne insulter le saint prophètes.
أنا احب محمد (ص) أنا أكره الإرهاب. إنني أدين بإهانة الأنبياء.........

* برگرفته از وبلاگ لبخد زیبای خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محمد
13 بهمن 93 19:47
بروزم بروزم بروزم با مطلب "خوراکی هایی برای جلوگیری از سفید شدن موها" به منم سر بزن.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به النا سادات می باشد