النا ساداتالنا سادات، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

النا سادات

نظرات (2)

مامان بابای فندق
28 دی 93 23:13
سلام مبارکه برای النا جان قدم های بزرگ کفش های بزرگ و آرزوهای بزرگ آرزو میکنم من لینکتون میکنم ممنون که به ما سر زدین
مامان فرزانه
29 دی 93 8:41
سلام مامان النا جان بعضی وقتا سخته که بچه هامون رو ببریم آتلیه و ازشون عکس بگیریم یه پیشنهاد برات دارم عکس دختر خوشگل و نازتون رو به ایمیلم بفرست تا برات تبدیل به عکس آتلیه ای کنم هزینه هرعکس 5 تومنه بعد از دیدن عکسها مبلغ رو واریز کن هدیه من به فرزند ماهت یه کلیپ خوشگل از عکسایی که فرستادیه میتونی امتحان کنی به امتحانش می ارزه نمونه کارامم تو وبلاگم هس البته خیلی از دوستان اجازه ندادن عکساشون رو بزارم راستی برای مهمونیات اگه تم خواستی اونم برات طراحی میکنم کل پکیج میشه 20 تومن منتظرتم دوست خوبم f.ebrahimi32@yahoo.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به النا سادات می باشد